מאמרים וטיפים

  • עדכונים אחרונים

    • 27/06/2016

      בתחילת יולי תיפתח קבוצת בוקר במודיעין (משולבת עם קבוצת הערב)
    • האימונים בימי חמישי בשעה 5:30 בבוקר + אימון ערב (ניתן לבחור את היום, וניתן גם להצטרף למסלול של 3 אימונים בשבוע).
      בואו להתנסות (ללא כל התחייבות) בשיטת האימון הייחודית שפיתחנו "אימון אישי בקבוצה". 
      תוכנית אישית ומעקב התקדמות אחר כל מתאמן.
      מתאים לכל הרמות.
      לפרטים - 054-7370789 או במייל amir@run4life.co.il

    • 03/04/2016

      נפתחה קבוצת ריצה חדשה בתל אביב (פארק הירקון וגן אדית וולפסון)
    • שיטת אימון ייחודית שפיתחנו "אימון אישי בקבוצה".

      תוכנית אישית לכל מתאמן/ת ומעקב התקדמות.

      מתאים לכל הרמות.

      ימי שני ורביעי בערב.

      לפרטים: אמיר - 054-7370789 או באימייל: amir@run4life.co.il

    • 19/10/2015

      "מועדון ה-21" של דרך הריצה
    • לאחרונה פתחנו מועדון לאוכלוסיית רצי חצי מרתון (21 ק"מ) ומעלה.

      במסגרת המועדון אנחנו מקיימים ריצות נפח ארוכות (טיולי ריצה) במקומות שונים בנופיה הקסומים של ארצנו.

    • 19/10/2015

      למצטרפים חדשים לאימון בשיטת "אימון אישי בקבוצה" בת"א, מודיעין ור"ג - אימון התנסות ללא תשלום

    • לפרטים:  התקשרו ל- 054-7370789 או כתבו ל- amir@run4life.co.il


שם:
טלפון:
דוא"ל:
תוכן ההודעה:
  • בעקבות סדרת הטלויזיה "המרתון"

    ביום שני עלתה בערוץ 2 סדרה תיעודית חדשה בשם "המרתון".

    הסדרה עוקבת אחר מסעם של 5 רצים מתחילים, אף אחד מהם לא ספורטאי, שמחליטים לרוץ את מרתון ברלין.

    אין ספק - אתגר מעורר השראה!

     

    כמאמן ריצה שבריאות הרצים שלו בראש מעייניו, לעולם לא הייתי מסכים להכין רץ מתחיל למרתון.

    בעייני זה חוסר אחריות וחוסר מקצועיות.

    הגורם מספר אחת לפציעות של רצים הינו חוסר ההדרגתיות. הרבה פעמים, יש לרצים מתחילים נטייה "לכבוש את האוורסט" תוך שבוע.

    זה לא נכון לעשות את זה!


    אני תמיד מסביר לרצים שלי ש"החיפזון מהשטן". מי שמנסה לקצר תהליכים, סופו שיגיע ליעדים שלו מאוחר יותר (אם בכלל...). מה שיעכב אותו בסופו של דבר זה הפציעות שישביתו אותו מפעילות.

    אני דוגל בדרך של "ללכת עם הגוף", להקשיב לגוף, ובשום פנים ואופן לא לכפות על הגוף.


    אל תבינו אותי לא נכון. אני אדם הישגי מטבעי. אני מאוד תומך במי שמעוניין לאתגר את עצמו. אני מלא הערכה לרצי סדרת "המרתון", על האתגר המדהים שלקחו על עצמם, ועל השינוי שהם החליטו לעשות בחייהם האישיים דרך אותו אתגר.

    אבל חבר'ה, תעשו את זה בשום שכל.

     

    ריצות ארוכות זה ספורט שמלמד אותנו לדעת להסתכל לטווח ארוך (תרתי משמע). 

    לריצות ארוכות יצא שם רע, שלא בצדק, של ענף ספורט שבו מרבים להיפצע.

    בגלל שזה כביכול ספורט מאוד פשוט, שכל מה שנדרש זה (כביכול) "רק לנעול נעליים ולצאת לרוץ...", אנשים רבים עושים את זה ללא הכוונה מקצועית, וזה מתכון וודאי לפציעות. זה רק עניין של זמן.

    אצל החזקים שבנינו זה ייקח שנה-שנתיים עד לפציעה, ואצל היותר חלשים כמה שבועות או חודשים.

     

    היופי בריצה זה שבאמת כמעט כל אחד יכול. אנחנו בפירוש נולדנו לרוץ.

    אבל כדברי מאו לסה לונג "גם מסע בן אלף מילין מתחיל בצעד אחד"...

    אל תדלגו היישר לצעד השני או השלישי. זה לא עובד ככה. 

     

    אמיר הייטנר,

    מאמן ריצה, בוגר בי"ס למאמנים במכון וינגייט

    טל' 054-7370789 , אימייל amir@run4life.co.il


    * דרך הריצה גם בפייסבוק https://www.facebook.com/run4life.co.il

     עשו לנו לייק ותוכלו להתעדכן בטיפים ובמידע חיוני לכל חובב ספורט ולכל רץ.



     

  • קרא עוד